Skip to main content

Coca‑Cola zaprasza swoich wielbicieli do wyobrażenia sobie, jak smakuje i jakie emocje wzbudza przyszłość, prezentując limitowaną edycję napoju oraz nowe doświadczenie, napędzane sztuczną inteligencją.

Coca‑Cola® Y3000 Zero Sugar powstała we współpracy z ludźmi i sztuczną inteligencją, bazując na wyobrażeniach fanów o przyszłości – emocjach, aspiracjach, kolorach, smakach i wielu innych czynnikach. Perspektywy fanów z całego świata, połączone z danymi z sztucznej inteligencji, stały się inspiracją do stworzenia unikalnego smaku Y3000.

„Chcielibyśmy, aby Coca‑Cola była równie aktualna i orzeźwiająca w roku 3000, jak jest dzisiaj, więc postawiliśmy sobie wyzwanie, aby zastanowić się, jaki smak mógłby mieć Coca‑Cola z przyszłości, i jakie przeżycia mogłaby przynieść?” – powiedziała Oana Vlad, Dyrektor Senior ds. Strategii Globalnej w The Coca‑Cola Company. „Platforma marki 'Real Magic’ celebruje nieoczekiwane połączenia, które sprawiają, że codzienne staje się nadzwyczajne. Dlatego celowo połączyliśmy ludzką inteligencję i sztuczną inteligencję, aby wyrazić to, w co Coca‑Cola wierzy, że przyniesie przyszłość”.

Zero Sugar Y3000 będzie dostępna przez ograniczony czas na wybranych rynkach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Europie i Afryce. Klienci w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie mogą także wybierać między oryginalną wersją smaku Coca‑Cola® Y3000.

Coca‑Cola® Y3000 Zero Sugar prezentuje futurystyczną, optymistyczną tożsamość wizualną. Projekt współtworzony z użyciem sztucznej inteligencji ukazuje płyn w stanie ewolucji i zmiany, które podkreślają pozytywną przyszłość. Jasna paleta kolorów zawiera fiolet, magentę i cyjan na tle srebra, nadając mu futurystyczny charakter. Ikoniczny skrypt Spencerian posiada połączoną matrycę z płynnymi grupami kropek, które symbolizują połączenia międzyludzkie na naszej przyszłej planecie.

Klienci mogą zeskanować kod QR na opakowaniu, aby uzyskać dostęp do Coca‑Cola Creations Hub, gdzie mogą przetwarzać zdjęcia przy użyciu niestandardowego Y3000 AI Cam, aby wyobrazić sobie, jak ich obecna rzeczywistość mogłaby wyglądać w przyszłości. Futurystyczna zabawa będzie kontynuowana także w rzeczywistości dzięki współpracy z marką modową AMBUSH® nad kolekcją kapsułową Y3000. Limitowana linia odzieży i akcesoriów zainspirowana przyszłością będzie dostępna tego jesieni na AMBUSHDESIGN.com.

Coca‑Cola Creations przekształca ikoniczną markę Coca‑Cola, wprowadzając nowe wyrażenia oparte na współpracy, kreatywności i połączeniach. Każda sekwencyjna niespodzianka wprowadza filozofię „Real Magic” za pomocą limitowanej edycji smaku, uzupełnionej o projekty i doświadczenia, inspirowane muzyką, grami, sportem i innymi pasjami konsumentów. Coca‑Cola® Y3000 Zero Sugar dołącza do innych fantazyjnych smaków w serii Coca‑Cola Creations: Coca‑Cola® Ultimate Zero Sugar, Coca‑Cola® Move, Coca‑Cola® Starlight, Coca‑Cola® Zero Sugar Byte, limitowanej edycji Coca‑Cola® artysty Marshmello, Coca‑Cola® Dreamworld i Coca‑Cola® Soul Blast.

„Rola każdej nowości polega na wykorzystaniu najnowszych i najbardziej zaawansowanych technologii oraz trendów kulturowych, aby tworzyć nowe, niezwykłe doświadczenia” – dodała Vlad. „Po poświęceniu się rzeczywistości rozszerzonej w zeszłym roku, teraz przyjmujemy moc sztucznej inteligencji i nadal rozwijamy zdolności naszej firmy w tej ekscytującej dziedzinie. Coca‑Cola Creations stworzyła nowe ścieżki do pogłębienia zaangażowania zarówno obecnych fanów, jak i tych, którzy wcześniej nie mieli okazji poznać marki”.

Zródło: Coca – Cola Company